Our Ride has Arrived!

21 mei 2022 - Milwaukee, Wisconsin, Verenigde Staten

Vandaag is het dan eindelijk zover! We hebben de motoren mogen ophalen! Helaas onze motoren niet beschikbaar, want ook hier zijn de leveringsproblemen merkbaar. Dus geen Harley Davidson Herritage voor ons, maar een gratis upgrade naar naar een mooie Harley Davidson Road Glide! Henry een witte en Mark en ik allebei een blauwe. Na het ophalen zijn we gelijk doorgereden naar de volgende locatie, Milwaukee! Een korte rit in vergelijking met komende dagen, maar wel een van de drukkere stukken van de route. Onderweg in een flinke regenbui terecht gekomen. Motoren goed getest, motorkleding ook (niet waterdicht dus volgende keer echt de regenkleding aan!!).

Vanavond hebben we gegeten in de Golden Corral. Groot buffet voor elk wat wils en je vooral verwonderen hoeveel op een bord past!

We gaan nu nog even kijken voor een hotel voor morgenavond en dan op tijd naar bed! Morgenvroeg eerst naar het Harley Museum en dan naar het volgende hotel rijden!

Tot de volgende update!

6883F8DE-89EE-4A34-B91E-09967DFA54F1FA01387B-521F-415C-92D9-6017F1BB7E82

1. Mieke:
    21 mei 2022
    Dat ziet er heel indrukwekkend uit!!
  2. Sioon:
    21 mei 2022
    Wauw, wat een coole motoren! Jammer van die Harley Davidsons maar dit lijkt me ook geen straf😉
    Hopelijk slapen jullie nu lekker en dan: hip hip hooray, op naar de eerste roadtrip-day! Heel veel plezier! 🤩🏍
  3. Anne:
    23 mei 2022
    Jullie (Mark en Marjolijn) zijn wel een beetje een ANWB stelletje zo met dezelfde motor. 🤪😅