Las Vegas 2.0!

5 juni 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Zaterdag wijken we een beetje af van de Route 66. Vanuit Kingman rijden we naar boven naar Las Vegas! Ja, nu wel de echte in Nevada ;-) Morgen rijden we van hieruit dezelfde weg terug om de Route 66 te hervatten. Vandaag dus naar Las Vegas gereden. Onderweg zijn we gestopt bij de Hoover Dam. Ook weer zo gigantisch! En warm! Het gaat hier richting de 40 graden en het is nog niet het warmste moment van de dag. Jep, we zijn in de woestijn aangekomen! Bij de Hoover Dam kunnen we een rondleiding doen door de dam, deze duurt ongeveer een uur en binnen in de dam is het heerlijk koel. Ongelofelijk om te zien hoe ze dit gebouwd hebben, zoveel jaar geleden. Het waterpeil staat heel laag en de verwachting is dat dit alleen maar meer gaat dalen. Het klimaat is overal in de war, en het wordt steeds meer zichtbaar. Het bizarre aan Amerika is dat je dit aan de ene kant ziet en aan de andere kant wordt alles, maar dan ook alles in plastic verpakt.
Vanavond gaan we eens kijken of over The Strip van Vegas kunnen lopen. Hebben we dat ook gezien en kunnen we dat ook afstrepen van het lijstje.

Morgen gaan we dus terug naar Kingman en dan door naar Needles waarschijnlijk. Daarmee komt het eindpunt ook langzaam in zicht, aanstaande dinsdag bereiken we Santa Monica en leveren we de motoren in. Deze laatste dagen dus nog even genieten en als we de motoren hebben ingeleverd gaan we nog een paar dagen uitrusten in Disney Anaheim.

Bedankt weer voor alle leuke reacties onder de verhalen en via Whatsapp! Tot de volgende blog!

71D3EBFB-F841-4ECC-B969-E2727A3E21D4CADD4CD3-6E73-4D9C-A14B-E584E7F4EAB3D080C60F-0511-4EBD-A9B3-8926B91D3C398564B330-E8CC-4F7B-8348-476BA5B86B54

A68D9A75-A959-4FF1-BF66-1B14FA120DCBC219FB3C-37DF-4AFC-989E-2C00E8D17476E637F55F-E8E8-4BE5-950D-2A7DD5232F8D9B4CAA59-3C1F-4784-8A2A-A16F3216FED8

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anne:
    5 juni 2022
    Geen gokje gewaagd in een casino?
  2. Sioon:
    En niet stiekem al getrouwd in Las Vegas? 😜
    Het lijkt me een overweldigende stad en ogen te kort denk ik, niet?

Pfjoew en 40 graden met een motorpak aan... Arme jullie 🥵 😅
    Geniet nog maar even heel goed met de motor, en dan op naar Disney!! 🥰
  3. Mieke:
    5 juni 2022
    Heel indrukwekkend die Hoover Dam. Het lijkt me heerlijk om bij die temperatuur een uurtje in de koelte van de Dam rond te lopen.
    Ik ben benieuwd hoe jullie Las Vegas vinden. Na de uitgestrektheid van de vorige dagen in de drukte van zo’n grote stad.
    Geniet nog even van de laatste dagen op de motor.
  4. Moeder Marga:
    5 juni 2022
    Weer een mooi verhaal om s’morgens meteen te lezen!😊
    Wat een reis van tegenstellingen … nu weer de hitte en de drukte!!!
    Maar wat een indrukken… geweldig!
    En schitterende foto’s erbij!
    Nog een paar dagen en dan “relaxen “ in Disney !!
    Weer een andere , leuke wereld!😃
    Jullie gaan nu slapen en wij beginnen de dag !
    Nog mooie dagen daar en wij kunnen langzaam gaan wennen aan het gemis van de blog s’morgens ………!
  5. Paul:
    5 juni 2022
    Als ik er toch was..... Alles op nummer 18. (bij winst kun je stoppen met werken). Mocht je Elvis zien (zeker een stuk of 20),doe hem de groeten. Nog veel plezier, en..... Zoals Jan Smeets bij pinkpop altijd zegt... "blijf insmeren"!!!!
  6. Sjef:
    5 juni 2022
    Geweldig wat je laat zien. Ongelooflijk dat het zo mooi en indrukwekkend is. Zou er een hele dag kunnen staan om dit allemaal tot me laten komen.