We zijn er!

20 mei 2022 - Des Plaines, Illinois, Verenigde Staten

Gisteravond zijn we na een lange vlucht met enige vertraging eindelijk geland in Chicago. De vlucht is verder voorspoedig verlopen. Bij het inchecken was het nog even spannend of onze bagage goed gelabeld was, maar gelukkig stonden onze rugzakken netjes te wachten bij de douane. Na de douane en het ophalen van de bagage begon de zoektocht naar de ophaallocatie van de huurauto. Na nog een klein stukje met de shuttle ook dit snel gevonden. Op naar het motel!

Hier treffen we de rest van het reisgezelschap en kan het echt beginnen! Voor ons gevoel is het bij aankomst midden in de nacht, hier is het pas half 7 in de avond. Dan nog maar even wat eten en toch op tijd naar bed.

Vandaag, vrijdag, gaan we de motoren ophalen. Vanochtend rustig aan, waarschijnlijk de enige rustige ochtend van de reis.

We houden jullie op de hoogte. Zodra we weer internet hebben zal de volgende update volgen!

DFD694C9-407E-4BB6-A216-03C88C9360B1F067FF2A-EA27-4B06-8BA1-53257B9614C22F9D01D5-B98E-403D-89EA-50EFCED53FF8B0B7F3C1-903C-44EF-90FD-C690036FE9D2

1. Moeder Marga:
    20 mei 2022
    Haha🤣 nu hebben we 2 Marga’s op de blog staan
    Moeder Marga en de tante Marga !
    Dan zal ik maar erbij zetten als ik het ben .. moeder M !

Als jullie de motoren hebben kan het avontuur echt beginnen 🏍
    En Rik met de auto achter jullie aan 👍
    Alvast een hele spannende mooie dag vandaag en succes met de rit door Chicago!!!